VMC VvM Studiemiddag – Disruptors reguleren, verleden en toekomst

Het Bestuur van de VvM nodigt u uit voor een gezamenlijke studiemiddag met de Vereniging voor Media- en Communicatierecht over zgn. disruptors

De technologische revolutie zet nog altijd door. Tal van industrieen worden erdoor getransformeerd en bestaande structuren worden op hun kop gezet. De disruptie die dat creeert leidde er de afgelopen jaren toe dat de vormgeving van het mededingingsbeleid en van de communicatie- en mediaregulering hoog op de agenda van de Europese Commissie stond. Nu de nieuwe Europese Commissie aan het begin staat van een nieuw mandaat van vijf jaar blikken we tijdens de studiemiddag terug en vooruit op de ontwikkelingen in Brussel. We onderzoeken ook hoe de Nederlandse overheid die ontwikkelingen vormt, en waarom.

Uitnodiging_VCM___VvM_studiemiddag_-_29_november_2019_3180438